Nog 2 daagjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van gastonincebu - WaarBenJij.nu Nog 2 daagjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van gastonincebu - WaarBenJij.nu

Nog 2 daagjes

Door: Gaston

Blijf op de hoogte en volg

12 Januari 2006 | Nederland, Amsterdam

He allemaal! Zo,na mijn afstuderen, laatste werkdag, pittige laatste squashpartij en laatste Omergie nu de dagen aftellen en zaterdagavond vlieg ik uit naar Cebu, Filipijnen. Ik zal jullie allemaal op de hoogte houden van mijn ervaringen!!

De laatste groetjes uit Maastricht
Gaston

  • 12 Januari 2006 - 17:48

    Piet:

    veel geluk dude!

  • 13 Januari 2006 - 04:21

    Emile:

    Toitoitoi broertje! Het gaat vast supergaaf worden! Tot snel

  • 13 Januari 2006 - 05:44

    Dorreke De Skoonzus.:

    hee de skoonbroer. Let goed op jezelf en maak jezelf gelukkig. En doe iets goeds voor de boeren en daag! kusjes dorreke

  • 14 Januari 2006 - 11:25

    Chefke:

    He, maak ze gek daar brow. Heel veel plezier en veel succes met je nieuwe uitdaging.
    Heel vervelend allemaal,0 bij 31 graden in een olympisch zwembad je work out doen.

  • 15 Januari 2006 - 19:30

    MH:

    Hoe is 't in Cebu? Kun je je nog een beetje vermaken daar? Of is 't al saai aan het worden?

  • 17 Januari 2006 - 18:35

    Bob:

    Eindelijk weer eens mijn mail gecheckt. Have fun! En geniet ervan. Greetings Bob.

  • 22 Januari 2006 - 11:16

    Enrique:

    ja, hoest nou! schrijf es wat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 17287

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: