Klimmen en chillen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van gastonincebu - WaarBenJij.nu Klimmen en chillen - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van gastonincebu - WaarBenJij.nu

Klimmen en chillen

Door: Gaston

Blijf op de hoogte en volg

29 Mei 2006 | Filipijnen, Manilla

Maayong Buntag! (om maar eens met de lokale groet te beginnen)

Zo, het leventje in Cebu is onderhand tegen het einde aan t lopen. Het land is nu weer even geschokt door de aardbevingen hier om de hoek in Indonesie, maar volgens mij liggen de Filipijnen redelijk 'safe'. Werk is nog steeds boeiend, vooral de trips naar de projectgebieden. Vorige week hebben we de hele week de beste boerderijen van het eiland bezocht en ge-evalueerd met de staff. Heel boeiend en geweldige uitzichten. Ik begin onderhand echt veel van duurzame landbouw te begrijpen (ik weet niet of dit nuttig is haha). Bart is vandaag ook vertrokken naar zijn projectgebied waar hij de komende maanden zijn kennis (o.a. over champignons) gaat delen.
Verder wordt ons huis steeds internationaler. Gisteren is een Zuid-Afrikaan aangekomen. Leuke afwisseling met de Rus, Colombiaan en groep Filipino's. Mijn week bestaat verder uit klimmen, klimmen en oh ja, klimmen. De laatste weekenden outdoor geklommen met de Nationale top hier. Echt hele relaxte gasten die helemaal gek zijn van die sport. Afgelopen weekend nog een bezoekje aan een schitterend eiland gebracht(Siquijor). Ik dacht dat ik wel al het moois van de Filipijnen had gezien....niet dus!! De pics spreken voor zich.
Verder klus ik wat geld bij met websites maken en fotoshoots voor commercials! Geld kan ik altijd gebruiken aangezien de put wel erg leeg begint te raken...
26 juni zal de dag zijn dat ik weer op Schiphol aankom, dus het laatste maandje is begonnen!

Groetjes uit Cebu en hou jullie taai
G.

  • 29 Mei 2006 - 12:18

    Thijs Jr:

    Ziet er goed uit man, veel plezier nog de komende maand. Tsjakka!

  • 29 Mei 2006 - 14:56

    Laurence:

    Geen heksen tegengekomen in Siquijor? Leuke klimfoto's, man, geweldig! Ik krijg bijna hoogtevrees als ik ernaar kijk! Wish I was there with you...
    (maybe not ON the climbing wall ;) )


  • 30 Mei 2006 - 13:22

    Broer Emile:

    So, ik vrees dat je me er flink uitklimt in NL.. Geniet er maar goed van die laatste maand daar! En wat een topbuik zeg die chauffeur, chapeau chapeau! Tot 25 aug! Kus E.

  • 30 Mei 2006 - 15:28

    Skoonzus:

    Wa ben je toch een schatje, bellen (weliswaar niet gelukt, maar hee), sms-en en mailen! Te-enks. Je begrijpt dat je hiermee een goeie gooi doet naar het favo-skoonbroerschap.
    Krijg ok alweer zin om te klimmen, denk dat Emilio en ik maar wat lessen bij jou nemen. Dag jong, zie je de 25ste augustus!

  • 31 Mei 2006 - 09:34

    Gaston Scmitz:

    Het is snel gegaan zeg! mooi avontuur , echt belonend lijkt me! Moeten zeker bijkletsen als je terug bent!

    Teun

  • 31 Mei 2006 - 09:34

    De Echte Gaston Schmitz:

    Ik kan niet spellen sorry!

  • 03 Juni 2006 - 04:35

    Bob:

    Laatste maandje he. Maak het een mooie. Ik ben courgettes aan het plukken, dus bij mij zit er niet echt veel lol in. Kan wel wat langer blijven daarentegen. Check je lators. Gr Bob.

  • 09 Juni 2006 - 06:32

    Broer Julien:

    Hey Gaston
    Jij hebt maar met een Rus te doen (lijkt mij meer dan voldoende haha) Nog veel plezier de laaste weken, dikke knuffel Julien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Manilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 17274

Voorgaande reizen:

14 Januari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: